مطالب

ستون هفتم موفقیت جیم ران

بر روی خودت کار کن تا به درآمد بالا برسی، بر روی گرفتن مدرک تحصیلاتی بالا کار کن، تا زندگی معمولی داشته باشی. انتخاب با خودت است تمام عمر خود را یک دانش آموز باش "خیلی هم عالی است مایکل" این حرف چارلی بود که داشت برگ ها را از استخر بیرون می آورد. کنار چارلی ظرفی از مواد شیمیایی بود. چارلی آن را برداشت و طبق پیمانه اندازه گیری به داخل استخر ریخت. در حالی که چندین بار این کار را انجام می داد رو به مایکل کرد و گفت: "می دانی ستون هفتم از 12 ستون موفقیت چیست؟" مایکل گفت: "بسیار مشتاقم تا بدانم" "ستون بعدی موفقیت در رابطه با آموزش بر روی خودت است. ما در رابطه با استاد و شاگردی صحبت می کردیم و باید این ستون را نیز بسیار خوب یاد بگیری. یک فرد موفق تمام عمر یک شاگرد باقی می ماند." "یعنی تا آخر عمر باید یک شاگرد بمانم؟!!!" "مایکل می توانی به من بگویی که چند نفر از اطراف یان تو بعد از اتمام تحصیلات شان فکر کردند که حالا دیگر همه چیز را می دانند؟ اجازه بده خودم پاسخ بدهم: "خیلی." مایکل با چهره ای متعجب گفت: "ولی من خیلی چیزها در دانشگاه یاد گرفته ام." "منظور من این نیست که در دانشگاه چیزهایی یاد نمی گیری، بلکه منظور من این است که این یادگیری ها، تو را در رسیدن به موفقیت در زندگی ات یاری نمی کنند. آقای دیویس همواره می گوید:

مشاهده کامل

17 فایل ثروت (فایل سوم)

در این جلسه با سومین فایل ثروت، آشنا می شوید. از شما می خواهیم با دقت مطالب را مطالعه کنید و پیشنهاد می کنیم آن را چندین بار مرور کنید. در پایان می خواهیم به توصیه هایی که به شما در این بخش می شود عمل کنید. چرا؟ چون الآن دقیقا زمانی است که شیوه ی متفاوتی را امتحان کنید. مخصوصا شیوه ای که از ذهن افراد ثروتمند بیرون آمده و هزاران نفر دیگر را در مسیر رسیدن به ثروت قرار داده است. مفاهیم ساده اما پرمحتوا هستند. آنها برای شما تغییرات اساسی ای را در زندگی تان ایجاد می کنند. شما باید اطلاعات هر فایل را سریع در زندگی تان پیاده کنید. بعد از آن، این دانش وارد جسم تان می شود. مطالعه کردن می تواند در این مورد به شما کمک کند، اما بین مطالعه و عمل کردن فاصله زیادی وجود دارد. اگر برای رسیدن به ثروت واقعا مصمم هستید، ثابتش کنید. حالا وقت آن رسیده است که با سومین فایل ثروت آشنا شوید...   جهت آشنایی کامل با فایل های ثروت، می توانید به فایل معرفی این آموزش ها مراجعه کنید معرفی آموزش 17 فایل ثروتمندی

مشاهده کامل

در بازاریابی جنگل و درختان را باهم ببین

مشتریان شما گزینه های زیادی دارند. این وظیفه شماست که در جهان مملو از امکانات و فرصت ها در آن بخشی از بازاری که در آن فعالیت دارید، مشتریان خود را بیابید و با آنها ارتباط برقرار کنید. به عبارتی این وظیفه شماست که مشتریان را راضی کنید که محصول شما بهترین انتخاب برای مشتریان تان است. شما باید بتوانید این نکته را درک کنید که شرکت شما، محصول یا خدمات شما در رقابت با دیگر رقبا چگونه ارزیابی می شود و این نکته به شما کمک می کند تا با ایجاد پیامی درست و منطقی و ارسال مناسب آن برای مشتریان آنها را متقاعد و نظر آنها را جلب کنید. جک تاوت از افراد سرشناس در بخش بازاریابی جمله بسیار معروفی دارد که بیان می دارد: یا متقاوت باش یا بمیر. این جمله بیانگر این است که باید نقاط قوت و ضعف خود را مشخص کنید و بر اساس این نقاط ضعف و قدرت پیشنهادات را ارائه کنید. برخی به اشتباه برداشت می کنند که این جمله یعنی ما باید با رقیبان خود رقابت بیشتری انجام دهیم اما هرگز یک رقابت شدید باعث موفقیت شما نمی شود بلکه این شناخت از نقاط قوت و ضعف شماست که باعث می شود شما به موفقیت دست پیدا کنید. بسیار مهم است که بتوانید افق دیدتان را گسترده کنید و فراتر از محل زندگی خود را ببینید و از آنچه که در اطراف شما به وقوعمی پیوندد اطلاع داشته باشید. بسیاری از ماها در دام های بازاریابی گرفتار می شویم. به مثال زیر توجه کنید

مشاهده کامل

از ابزارهای درست بازاریابی استفاده کنید

یکی از مهم ترین بخش هر کسب و کاری بخش بازاریابی آن است. بدون بازاریابی در واقع بخش های دیگر به نوعی وجود ندارند. تمامی بخش های یک سازمان به هم ارتباط دارند و هسته تمامی این ها بازاریابی است. وقتی شما می خواهید پیام بازاریابی تان را به گوش مشتریان برسانید، باید از ابزارهای مناسب استفاده کنید. تصاویر، موسیقی، صداها و افکت ها می توانند تفکرات مشتریان را درباره پیام بازاریابی تغییر دهند. استفاده از ابزارهای نوین مربوط به فناوری های نوین جذاب ترین بخش بازاریابی نوین امروزی است. اما جذابیت این ابزارها زمانی مفید خواهد بود که مشتریان و مخاطبان از آنها استفاده کنند. برای موفقیت کمپین بازاریابی باید ابزارهای مورد استفاده مشتریان را بشناسید و این ابزارها را در اولویت قرار دهید. ممکن است شما با یک شیوه جدید بخواهید با مشتریان ارتباط برقرار کنید اما موثر واقع نشود. در واقع به روز بودن و یا قدیمی بودن ابزار شرط استفاده از ابزارهای بازاریابی نیست بلکه میزان تمایل مخاطب به دیدن آنهاست که باعث می شود یک کمپین موفق عمل کند. شما ممکن است میلیون ها تومان پول صرف استفاده از ابزارهای نوین کنید اما این ابزارها توسط مخاطبان شما مورد استفاده نگرید. نکته بسیار مهمی در اینجا وجود دارد:

مشاهده کامل