مطالب

بازاریابی یک هنر است

هنر یک امر احساسی است و بازاریابی هم هنر است. بنابراین برای آنکه موثر و کارآمد باشد، باید احساسی باشد. زمانی بود که در بازاریابی و به ویژه تبلیغات بیش از آنکه تاثیر تجاری آنها مورد توجه قرار بگیرد، ایده های خلاقانه در آن ها مورد توجه قرار می گرفت. تبلیغات "سوپر باول" در آمریکا احتمالاً یکی از بهترین نمونه های شناخته شده این پدیده بود. بسیاری از این تبلغیات هنر برای هنر بود. آنها ارتباط چندانی با شرکت و یا نام تجاری نداشتند. گاهی برخی از این تبیلغات حتی معنی مشخصی نیز نداشتند اما آنها معمولاً آثار هنری خلاق و درخشانی بودند. حقیقت آن است که بازاریابی نباید هنر برای هنر باشد. در واقع بازاریابی باید با استفاده از هنر به شما کمک کند که فعالیت تجاری و اقتصادی تان را پیش ببرید و به اهداف تان دست بیابید. بازاریابی همچنتین با استفاده از هنر امکان ارتباط احساسی با مردم را فراهم کند. هنر بصری و تصویری است به شما می گوید این شرکت چه شرکتی است محصولات آن چگونه کار می کنند و نام تجاری آن چیست. گفته می شود ارزش یک تصویر بیش از هزار کلمه است. در بازاریابی گاهی همه آن چیزی که در اخیتار دارید، تصاویر است. باید یاد بگیرید که چگونه از تصاویر برای بیان پیام تان استفاده کنید. فراموش نکنید که باید بتوانید از زبان هم به شکلی هنرمندانه در بازاریابی و تبیلغات استفاده کنید. باید یاد بگیرید که چگونه موضوع مورد نظرتان را به شکلی جدید و متفاوت بیان کنید و میان تصاویر و شرکت و محصول تان ارتباط برقرار کنید

مشاهده کامل

به دو طریق می توانید، جذبه را در خود نهادینه کنید

قانون اساسی عصر شهرت: مهم نیست که شما چه هستید، مهم این است که مردم درباره شما چه فکری می کنند. لانس مورو در این آموزش قصد داریم به این موضوع بپردازیم که چرا جذبه اهمیت ویژه ای دارد. اجازه دهید تا با یک مثال توضیح دهیم. در تئاتر دو دیدگاه اصلی برای بازیگری وچود دارد: دیدگاه آمریکایی و دیدگاه اروپایی. دیدگاه آمریکایی نگاهی از درون به بیرون است و دیدگاه اروپایی نگاهی از بیرون به درون. دیدگاه آمریکایی با استفاده از متد آمریکایی، بازیگران شخصیت نمایش را از دیدگاه روانشناختی خلق می کنند. آنها در درون خود به دنبال خصوصیات فردی مشابه یا خصوصیات شخصیت بازی می گردند. با استفاده از این شباهت ها بازیگر، بیرون خود را لایه به لایه می سازد تا تمام حالات و رفتارهای فرد را که در نهایت به تصویر خواهید کشید، خلق کند. ایرادی که به این دیدگاه وارد است این است که بازیگران مجبور می شوند زمان زیادی صرف کنند تا خود را متقاعد کنند، بدون هیچ تضمینی برای متقاعد کردن دیگران. در واقع هسته اصلی این دیدگاه این است که ما نیاز داریم برای تغییر دادن رفتارهای بیرونی تفکر و درون خود را تغییر دهیم. این دیدگاه گاهی عملی است و گاهی نه. دیدگاه اروپایی هنگام خلق یک شخصیت با استفاده از دیدگاه اروپایی، بازیگران با خلق رفتارهای بیرونی شخصیت ها، ایفای نقش می کنند. آنها ابتدا شیوه راه رفتن، صحبت کردن و نحوه رفتار شخصیت ها را تجسم می کنند سپس با دلایل روانشناختی برای رفتارهای فردی که نقش او را بازی می کنند، آرام آرام به درون خود راه می دهند. این مثال ها در پیشرفت های فردی نیز به وضوح استفاده می شود.

مشاهده کامل

ستون دهم موفقیت جیم ران

ارتباط یعنی دو سه نفر با همدیگر کار می کنند تا در یک زمینه به تفاهم برسند و زمانی که چنین اتفاقی افتاد هر دو طرف صاحب قدرتی عظیم می شوند. تمامی ارتباط ها زمینه ساز تفاهم مشترک هستند حدود سه هفته بعد مایکل داشت ماشینش را کنار دروازه عمارت 12 ستون پارک می کرد. چارلی نیز آنجا بود و در حال تعمیر دروازه.  مایکل نزدیک شد و چارلی به او گفت: "با تو دست نمی دهم چون می دانم دست گریسی نمی خواهی." مایکل خنده ای کرد و گفت: "با تو موافقم." چارلی نیز با خنده گفت: "پس نمی توانم از تو انتظار کمک داشته باشم." "می توانم دستیارت بشم و بهت ابزار بدم. من بهترین دستیار ابزاردهنده هستم." "دستیار ابزاردهنده؟ تا حالا این واژه را نشنیده بودم." "سال هاست که به این کار مشغولم چارلی." "بسیار خب. ببینیم و تعریف کنیم. بیا جلوتر تا بهت نشون بدم باید چیکار کنیم. هر کدام از این دروازه ها وزن بالایی دارند و بسیار سنگین هستند. آن زمان که این را می ساختند در نوع خودش بهترین بود. باید چندتا بلبرینگ را عوض کنم. جوان اگر دروزاه را تعمیر نکنم خانوم دیویس یک داد و بیدادی راه می اندازد که آن سرش ناپیداست. " "من هنوز او را ندیده ام. چه جور خانمی است؟" "یک بانوی دوست داشتنی و زیبا. شوهرش در چشم او یک پادشاه است. زن و شوهر باهم عالی هستند. بسیار خب. وراجی کافیست و تو اینجا هستی تا دو ستون بعدی را به تو یاد بدهم." "پس بریم سراغ ستون شماره ده مایکل." "بسیار خوب"

مشاهده کامل

هنر آهسته صحبت کردن در جذبه

قبل از اینکه صحبت کنید، فکر کنید. کلمات را ناقص تلفظ نکنید و با عجله به زبان نیاورید بلکه به طور منظم و واضح آنها را بیان کنید. جورج واشنگتن بسیاری از افراد به علت هیجان زدگی و اظطراب بسیار تند حرف می زنند و کم گوش می کنند. افرادی که خیلی تند صحبت می کنند می توانند اشخاص ناراحت کننده و آزاردهنده ای باشند. آیا تا به حال فقط به این خاطر که فرصت کافی نداشته اید تا متوجه گقته های گزارشگر رادیو شوید، در یک ترافیک سنگین عصبانی نشده اید؟ نزدیک کدام تقاطع تصادف شده بود و مسیر جایگزین کدام بود؟ چه می شد این گزارشگرها تا این حد تند صحبت نمی کردند. آنها حرفه ای هستند آیا نمی دانند تحلیل این همه اطلاعات با این سرعت مشکل است؟ اگر آنها کمی آهسته صحبت می کردند فرصت کافی داشتید تا موقعیت را درک کرده و برای انتخاب مسیر دیگری تصمیم بگیرید. آیا تاکنون پیامی از پیغام گیر خود دریافت کرده اید که در آن شماره تلفن پیغام دهنده چنان سریع و نامفهوم گفته شده که نتوانسته اید چهار شماره آخر آن را متوجه شوید؟ سرانجام مجبور می شوید پیغام را دوباره گوش کنید گاهی بیشتر از دوبار تا شماره را درست متوجه شوید. به افراد باید فرصت فکر کردن، بدهید همه ما افرادی را می شناسیم که تند صحبت می کنند و گوش دادن به حرف آنها مشکل است و حتی شما هم می توانید یکی از آنها باشید. ایراد تند صحبت کردن این است که همیشه تاثیرات منفی ایجاد می کند و تقریبا هیچ تاثیر مثبتی ندارد. فردی که تند صحبت می کند فرصتی برای فکر کردن به شما نمی دهد. وقتی به چنین فردی فکر می کنید چه کسی را در ذهن تان تصور می کنید؟ آیا به یک فروشنده ماشین های کهنه، یک هنرپیشه دغل باز یا کسی که سعی دارد از شما سواستفاده کند و شما را به کاری وادارد که به نفع تان نیست، فکر نمی کنید؟ تند صحبت کردن باعث می شود که گوینده بی ملاحضه و خود محور به نظر برسد که این بر میزان صادق بودن و روراست بودن او تاثیر می گذارد. به نظر می رسد این افراد فقط به چیزی که خود باید بگویند علاقه دارند. تند صحبت کردن روشی است که مطمئنا هر فرصتر ار برای جذب کردن از بین می برد. راه حل تند صحبت کردن چیست؟ برای این منظور می توانید از دو تکنیک استفاده کنید:

مشاهده کامل

17 فایل ثروت (فایل هفتم)

در این جلسه با هفتمین فایل ثروت، آشنا می شوید. از شما می خواهیم با دقت مطالب را مطالعه کنید و پیشنهاد می کنیم آن را چندین بار مرور کنید. در پایان می خواهیم به توصیه هایی که به شما در این بخش می شود عمل کنید. چرا؟ چون الآن دقیقا زمانی است که شیوه ی متفاوتی را امتحان کنید. مخصوصا شیوه ای که از ذهن افراد ثروتمند بیرون آمده و هزاران نفر دیگر را در مسیر رسیدن به ثروت قرار داده است. مفاهیم ساده اما پرمحتوا هستند. آنها برای شما تغییرات اساسی ای را در زندگی تان ایجاد می کنند. شما باید اطلاعات هر فایل را سریع در زندگی تان پیاده کنید. بعد از آن، این دانش وارد جسم تان می شود. مطالعه کردن می تواند در این مورد به شما کمک کند، اما بین مطالعه و عمل کردن فاصله زیادی وجود دارد. اگر برای رسیدن به ثروت واقعا مصمم هستید، ثابتش کنید. حالا وقت آن رسیده است که با هفتمین فایل ثروت آشنا شوید...   جهت آشنایی کامل با فایل های ثروت، می توانید به فایل معرفی این آموزش ها مراجعه کنید معرفی آموزش 17 فایل ثروتمندی

مشاهده کامل

7 گام رسیدن به اهداف برایان تریسی

تنها از طریق طرحی می توانیم به اهدافمان برسیم که به آن ایمان داشته و دقیقا بر اساس آن عمل کنید هیچ راه دیگری برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد استفن برن
بسیاری از مردم فکر می‌کنند که داشتن یک هدف مشخص، مثبت اندیشی و خوشبینی نسبت به این هدف، تنها لازمه موفقیت و به خوشبختی رسیدن است. اگر چه انتخاب مقصد خیلی اهمیت دارد اما تنها نقطه آغاز کار نیز به حساب می‌آید. حالا زمان آن است که به خود و دیگران نشان دهید که در مورد هدفتان چقدر جدی هستید. واقعیت این است که تنها 3 درصد از مردم اهداف مشخصی دارند و همچنین طرح هایی برای رسیدن به آن. تنها سه درصد از مردم هستند که هر روز روی مهمترین هدف شان کار می‌کنند. تنها افراد موفق هستند که بیشتر اوقات به اهداف خود فکر می کنند. اکثر مردم به جای هدف، آرزو دارند. آنها امید، رویا و خیال هایی دارند. من به این رویاها "دود سیگار" می گویم. آنها خیلی زود از شور و اشتیاق می‌افتند و شفافیت و مسیر خاصی ندارند. خانه رویاهای تان، کسب و کار موفق تان، رابطه و کار عالی تان،  تنها یک رویاست مگر این که با آن "گوشت و استخوان" اضافه کنید تنها زمانی که برنامه‌ریزی کنید و جزئیات طرح تان را تهیه نمایید، می توانید از رسیدن به مقصد بر اساس برنامه خود اطمینان داشته باشید.

مشاهده کامل