شروع یک کمپین بازاریابی به معنای رسیدن به نتیجه نیست

شروع یک کمپین بازاریابی به معنای رسیدن به نتیجه نیست

شروع یک کمپین بازاریابی به معنای رسیدن به نتیجه نیست

یکی از بزرگترین چالش های پیش روی بازاریابان شروع یک برنامه تبلیغاتی است. تفاوتی نمی کند که این برنامه تبلیغاتی برای اولین بار درباره یک محصول باشد یا خدمات یا برنامه تبلیغاتی برای معرفی نسل دوم محصولات شرکت و یا حتی برای تبلیغ ورود به بخش جدیدی از بازار باشد، در همه موارد فرآیند شروع برنامه بازاریابی شبیه هم هستند و نتایج این برنامه ها هم مهم هستند.

شروع برنامه یک کلمه گمراه کننده در بازاریابی است. اگر از سه فرد بخواهید این کلمه را برای شما معنی کنند هر کدام از آنها پاسخ متفاوتی خواهند داد. شروه هر برنامه بازاریابی به معنای آغاز کمپین کامل و گسترده است.

دوست عزیز.
دسترسی کامل به این درس برای کاربران ویژه در نظر گرفته شده است.

با عضویت طلایی می توانید به فایل های بخش طلایی دسترسی داشته باشید، برای اینکه بتوانید در ماکزیمم عضو ویژه بشوید ابتدا باید در سایت عضو شده و سپس عضویت خود را ارتقا دهید. شما با خرید هر یک از پکیج های عضویت طلایی می توانید به آموزش های بخش عضویت ویژه دسترسی داشته باشید.

ثبت نام به عنوان کاربر ویژه

برای "دوره آموزش بازاریابی(مقدماتی)" بیشتر

نظرات

نظرخود را با ما درمیان بگذارید

برای ارسال نظر باید عضو سایت باشید، اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید اینجا را کلیک کنید.

captcha Refresh

نظرات سایر دوستان